Arriba ForadCamp OFF 2014

El proper dissabte 25 d’octubre, ForadCamp OFF 2014, Mostra de Cinema amb la Natura, celebrarà la seva tercera edició al municipi del Figaró.

Aquest any es vol fer una aposta per una mostra més artesanal i propera, que vinculi el medi natural amb un cinema personal i a la vegada accesible a tots els públics.

A diferència d’anys anteriors, no hi haurà mostra competitiva, ja que comptem amb un pressupost molt petit. En aquesta edició el festival oferirà una selecció OFF amb dos títols destacats en la producció audiovisual catalana dels últims dos anys: La plaga, de Neus Ballús, i Sobre la marxa, de Jordi Morató. Els dos directors estaran presents en la mostra i debatran amb el públic un cop acabada cada projecció.

La mostra es complementarà amb un taller d’animació per a les famílies del Figaró, que pretén ser una activitat lúdica mitjançant la qual enfortir els lligams entre pares-mares i els seus fills, tot animant el treball en equip i promovent els valors de cura i respecte per l’entorn natural.

La Mostra de Cinema amb la Natura està organitzada per l’Ajuntament del Figaró-Montmany i coordinada per l’Associació Indoc.

Totes les activitats de la mostra són gratuïtes.

+ informació al blog de la mostra