Conferència de l’Espai Jove de Treball: Accés dels joves al món del treball

El Centre de Sarrià t’ofereix un lloc i una formació específica i gratuïta per afrontar el repte de l’emprenedoria. Aprofita-te’n! Perquè ara, tu ets el Centre!

foto_portada

Guillem Lopez Casasnovas. Nascut a Ciutadella de Menorca, és llicenciat en Ciències Econòmiques i llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona. Va obtenir el seu doctorat en Economia Pública per la Universitat de York.

Ha sigut professor a la Universitat de Barcelona, visiting scholar al Institute of Social and Economic Research (Regne Unit), Univ. de Sussex i a la Graduate School of Business de la Univ. de Stanford (EE.UU.). Des de juny de 1992 és Catedràtic d’Economia de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona de la que ha sigut Vicerector d’Economia i Relacions Internacionals i Degà de la Fac. de C.Econòmiques i Empresarials.

El 1996 crea i dirigeix fins recentment el Centre Especial de Recerca en Economia i Salut (CRES-UPF). Es codirector del Master de Gestió Pública (UPF-UAB-EAPC) i del de Health Economics & Policy de la Barcelona Graduate School of Economics i de l’Executive Programme on Global Health de la BGSE-UPF amb la Univ. de Berkeley.