Primera acció: divendres 27 de setembre

Benvolguda comunicat educativa,

Un objectiu de la Coordinadora d’AMPA del districte és treballar conjuntament amb totes les escoles per el benefici comú de l’educació pública als nostres barris.

Aquest curs tenim motius per treballar més que mai, ja que s’ha augmentat la ràtio fins a 27 en algunes escoles i els bolets no paren de créixer, alguns són aquests:

Curs 13-14: Escola La Maquinista, Escola Eulàlia Bota i Institut Príncep de Viana.
Curs 12-13: Escola Mestre Gibert i Escola Sant Pere Nolasc.
Curs 11-12: Escola Ignasi Iglesias.
Curs 10-11: Escola Can Fabra i Ignasi Iglesias.
Curs 09-10: Escola Can Fabra .
Curs 08-09: Escola Sant Pere Nolasc i Escola Eulàlia Bota.
És per això, que hem pensat que aquest curs calia començar-lo informant a tota la comunitat educativa. És per això que el primer dia d’escola vàrem fer la proposta d’entregar a les famílies una nota informativa amb les conseqüències de l’augment de ràtios i els bolets a les nostres escoles.

També hem acordat actuar conjuntament en reivindicar el descontent d’una manera clara i visual:

Ens agradaria que el dia 27 de cada mes poguéssim penjar un cartell o pancarta amb un logotip creat que explica com afecta a les escoles aquests bolets i augments de ràtio.

I des de la coordinadora cada 27 de mes es farà alguna acció per recordar i lluitar per la qualitat en l’escola pública : 9 mesos, 9 accions.

Aquest divendres 27 de setembre a les 17:30 ens trobarem a la Plaça Orfila tota la comunitat educativa per presentar als representants de les Associacions de Veïns del districte la safata amb bolets que volem entregar al Regidor al Plenari del Districte.

Ja anirem explicant la resta d’accions.

Salutacions cordials,

Coordinadora d’AMPA del Districte.